2015. augusztus 26., szerda

II.rész

A házi elvégeztével birtokba vettem a fürdőt. Gyorsan leakartam zuhanyozni. Az rendben hogy azzal kész voltam,de csak utána jutott el az agyamig hogy a pizsamámat is be kellet volna hozni... Szóval magamra tekertem a törölközőm. A fontosabb részeket eltakarta,úgy hogy nem volt probléma. Óvatosan kilestem az ajtón,mert még sem lett volna jó,ha Aiden anyja egy szál törölközőben lát meg engem a fia szobája felé tartva. A terep üres. Gyorsan beslisszoltam a szobába majd felkaptam a pizsim. Aiden az ágyán olvasott,majd kérdőn nézett rám. A fejem vérvörös volt.
-Meg ne merj szólalni!-vetettem oda idegesen,majd kimentem. Visszasiettem a fürdőbe,majd átöltöztem. Megmostam a fogamat,majd vissza mentem a szobába.
-Ez mi volt?-érdeklődött Aiden,miközben lehuppantam az ágyára.
Egy kisebb szúrós pillantást vetettem oda,majd eltértem a tárgytól.
-És hol fogok aludni?-érdeklődtem.-Anyád annak örülne ha a kanapén,mert fél hogy éjjel nem alvás lesz.-mondtam a fiúnak.
Aiden nevetni kezdett.-Hát ha megférnél a kutyával a kanapén hagynám hogy ott aludj.
-Akkor alszom a földön.-mondtam
-Bolond vagy. Itt alszol fent,mellettem.-Mosolygott
-Aiden.-fújtam ki fáradtan a levegőt.-Ha anyád ott talál melletted,reggel...-próbáltam a helyzetet felvilágosítani.
-Éjjelre beszoktam csukni kulcsra az ajtót.-tolta ki a nyelvét.
-Fárasztó vagy!-adtam meg magamat.
-Csak jó barát vagyok.-tolta ki újra a nyelvét.
Aiden is végzett a fürdővel... Álmos voltam,így a film közepén elaludtam.

Reggel Aiden ébresztett,csak nem telefon csörgéssel.
-'Reggelt.- mosolygott.
-'Reggelt.- töröltem meg a szemem. Kikecmeregtem az ágyból,majd bementem a fürdőbe átöltözni. Visszamentem a szobába,majd előkerestem egy hajgumit. Aiden kivette a kezemből a fésűt,és a hajgumit.
-Mit csinálsz?-érdeklődtem.
-Nyugi.-mondta.

-Köszi.-mondtam
-Nincs mit.-kacagott. Felöltöztünk,majd elindultunk a suliba. A forrócsoki nem maradhatott ki,így megvettük.
-Hideg van!-kortyoltam az italomba.
-Az.-értett velem egyet a fiú.
Az óráink hamar elmentek,nem volt sok,mondjuk péntek van.
-Ma mit csinálunk?-érdeklődött a fiú kíváncsian.
-Ma,munkát keresek.-biccentettem.
-És milyet?-érdeklődött
-Olyat amiből kitudom fizetni az ablakot.-mosolyogtam.
-Akkor már van is egy munkám számodra!-mosolygott.-És még cuki is leszel közbe.-ogta meg a két vállamat,majd elkezdett tolni.

-Aiden erre soha nem veszel rá!-vörösödött be a fejem.
-Miért?-nézett kölyök kutya szemekkel.
-Normális vagy?-akadtam ki.
-Tudjuk hogy nem,de ez most mellékes.-kacagott.
-Soha!-kiabáltam.
Megfogta a két vállamat,majd betolt az üzletbe.
-Aiden én ide alacsony vagyok!-próbálkoztam.
-Ezért leszel aranyos.-mosolygott.
-Ha számodra egy Vámpír aranyos...-tettem idézőjelbe a szót.
-Igen számomra az.-tolta ki a nyelvét.
Magamban morgolódtam,de nem vettem észre hogy két lány áll előttünk.
-Üdvözlet itthon.-hajoltak meg. Aiden egy hülye Japán teázóba....
Mérges szemekkel feltekintettem a fiúra,majd kifele akartam venni az irányt.
-Nem mész sehova.-szólalt meg Aiden.
-Egyszer megfoglak....-fenyegetőztem. A lányok mosollyal nézték a mi kis veszekedésünket..
-Láttam a hirdetésben az állást.-kezdte a fiú.
-Az első felszolgáló fiú.-kuncogott a lány. Mosolyra húztam én is a szám.
-Nem,nem én jelentkeznék!-védekezett gyorsan a fiú.
-Kár.-biggyesztettem le a szám.-Szerintem a lányok kedvence lennél.- kezdtem halk kuncogásba.
-Haha.-mondta cinikusan.-Neki lenne az állás.-mutatott rám.
-Sajnáljuk csak 15 év felett lehet jelentkezni.-mondta a lány.
-Na látod!-kezdtem vidáman,majd megfordultam.-Várjunk!-szóltam vissza.-Komolyan mondom szar kicsinek lenni.-forgattam a szemem.
-Aj,elnézést!-mondta a lány szomorúan.
-Ugyan.-legyintettem.
-Rendben,beviszlek a főnökhöz,és próbáld fel a ruhát.-mondta a lány. Elkerekedett vörös arccal néztem a vörös hajú lányra,majd betolt.

-Főnök,itt van egy jelentkező.-tolt be . Egy fekete-kék hajó lány volt cseléd ruhában. Végig mért barna szemeivel..
-Juj!-kezdte a lány.-De édes vagy! Fordulj meg!-lépett hozzam,majd körbe fordultam.-Igen... Vékony vagy... Ahham.... Igen a derekad sem széles..-vette le a méreteimet.-Hol is van az a ruha....ÁÁ meg van.-adta át.-Gyerünk,vedd fel.-toltak egy fülke felé.
-Jó...-motyogtam.
Kiléptem a fülkéből és a fejem vérvörös.
-Na most kifele a barátod is had nézzen meg!.-kuncogott.

-Ő Nem a barátom!-kezdtem idegesen.. A lány kitolt, majd a fiúra néztem. Égő vörös fejemmel és szememmel próbáltam valamit kiolvasni belőle,de...

4 megjegyzés:

  1. Szia! Meg szeretnélek ajándékozni egy díjjal! :3
    http://elleelete.blogspot.hu/2015/08/a-masodik-dijunk.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Köszönöm,amint lesz alkalmam úgy az egészre posztolomm =^°^=

      Törlés