2015. szeptember 2., szerda

III.rész

Sziasztok! Teccik nektek a Pillér név? :3 Komiba a választ c:


Köszi Aiden megnyugtató a reakciód...
-Aranyos.-mondta.
-Lányok!-szólt a mögöttem lévő lány.-Gyertek ide.-mondta,ha nem láttam volna,nem mondanám hogy virágok potyogtak a fejéből... A lányok csöpnyi pirral az arcukon figyeltek engem.

-Hol a jegyzetfüzetem?-reagált az egyik lány.
-Tessék.
-Oké... akkor...-gondolkodott majd elkezdett valamit firkantani a füzetbe.-Ha ő lenne a heti szereplő..és mondjuk fekete.. Nem is fehér.... egy kicsit itt elvenni... A táblára a legjobb menük.. Igen így egész jó lesz.-gondolkodott hangosan. Komolyan mondom,félek...
-Főnök tessék!-nyújtotta át a füzetet.
-Ell ez valami hiper-szuper-fanatikus.- ájuldozott a lány. Szóval a feketés kék hajú lány a főnök,a 
vörös hajú lány Ell? Mondjuk Elena? Vagy mi?-Elvállalod a munkát?-kérdezte tőlem a lány.
-I-igen.-dadogtam. Aiden elégedett vigyorral az arcán bámult minket.
-Holnap kezdesz.-jelentette ki.-A ruhát haza viheted.
Visszamentem,felvettem a normális ruhámat,majd kimentem.
-Ezt még megjárod.-néztem a fiúra.
Hazafele még bementünk a boltba bevásárolni... Aiden anyja megkért minket hogy vigyük el Flórát a játszótérre. Flóra elszáguldott ,mi pedig leültünk a hintára.
-Mi az Mel?-kérdezte Aiden.
-Azon gondolkodom hogy tudtál ebbe belerángatni..-ráztam a fejem.
-Mert olyan cuki fejem van,hogy nem lehet nekem mondani.-nevetett.
Felhúzott szemöldökkel ránéztem.-Nem.-mondtam
-Jól van....-szomorkodott el.
-Olyan hülye vagy.-nevettem fel én is.
-De imádsz.
-Azon még gondolkodom.-biccentettem.-Ha haza érünk megmérem milyen magas vagy.-néztem végig a fiún.-MIért utál a húgod?-jött a random kérdésem.
-Mert veled foglalkozom,nem pedig vele.-mondta
-Nem kell aggódnia nem leszek már sokáig.-mosolyogtam
-Mikor mész?-ragyogott fel Flóra szeme. Aiden-el össze mosolyogtunk,majd kitört belőlünk a nevetés. Hazaérve segítettem Alicenak megfőzni,igen megtudtam a nevét. A Vacsora elkészültével,megterítettem. A többiek leültek,én pedig kimertem a levest.
-Becsüld meg,én főztem.-eresztettem egy mosolyt a számra,miközben a fiúnak mertem.
-Nem vagyok éhes.-mondta Flóra,majd felment. Alice aggódó tekintettel nézte a lépcsőt.
-Majd megyek.-raktam le a merőt majd a lány után mentem.

Felmentem a lépcsőn,majd a szoba felé vettem az irányt. A kinti zaj az ajtó résén átszűrődött.
Kopogtam,majd benyitottam.
A lány az erkélyen ült...
-Meg fogsz fázni.-mondtam,majd az ágyáról felkaptam egy takarót és ráterítettem. Leültem mellé majd a fekete égen a Teliholdat néztem.
-Hallod?-kérdezte halkan.
-Igen.-mondtam.-Egy farkas.
-Hol vonyíthat?-kérdezte
-Szerintem ott.-mutattam a hegyre.-Ott él egy farkas,gyönyörű tágas,ám sok fa van ahol el tud bújni.
-Honnan tudod?
-Hát kiskoromban követtem a farkast fel a hegyre. Azóta szoktam neki vinni ételt.
-Nem harapott meg?
-Nem.-mosolyogtam.-Szelíd,megbízik bennem.
-Majd egyszer megmutatod?
-Persze.-mosolyogtam.-De előtte kérdezhetek valamit?
-Persze.
-Miért utálsz?
-Hosszú történet.
-Nem baj,nem vagyok éhes,amúgy sem lett jó a leves.-kacagtam fel.
A lány hosszan elmesélte,miként hagyta el őket az apja....
-Nem is tudtam...-mondtam.
-Senki.-szipogott.
-Nekem sem volt ám tündér mese életem.-mondtam.-A hajam és a szemem miatt mindenki utált,félt.
-Örökölted.-mondta
-Épp ez az senki nem nézett ki így..
-Akkor te különleges vagy.-mosolygott.

-Legalább te így gondolod.-mosolyogtam.

11 megjegyzés:

  1. Annám... nem vagy igaz. Hogy tudtad ilyen jóra megírni? 😱😱

    VálaszTörlés
  2. Alábecsülöd magad! Jó rész lett. Alig várom mi lrsz ezután! :-)

    VálaszTörlés
  3. díj.... http://nelliagimiben.blogspot.hu/p/blog-page.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Timi tudom,de annyi dolgom van plusz ugye a suli és nem akarok annyira faragatlan lenni hogy nem olvasom el a blogot :) A díjat megnéztem és ha jól tudom el kell hozzá olvasnom :D EZ kicsit hosszabb időbe fog telni :D

      Törlés
    2. Nem baj! ;-) Hozd a részeket és én már boldog is vagyok! :-)

      Törlés